XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XT 660 R/X rakentelu
Minulle on tulossa XtX:ään Öhlinssin etujouset ensi viikolla. Onko motomallin keulan öljytilavuus 600ml per puoli?
Virallista tietoa ei löydy ohjekirjasta eikä nopealla etsimisellä netistäkään. Jostain ulkomaan foorumilta bongasin tuon 600ml.
Virallista tietoa ei löydy ohjekirjasta eikä nopealla etsimisellä netistäkään. Jostain ulkomaan foorumilta bongasin tuon 600ml.
On se 6 desiä per puoli. Äskettäin vaihdatin tiivisteet ja öljyt pyörääni.
Tällainen jännä "halkeama" löytyi viikolla. Mielestäni tuo on ollut jo useamman vuoden eikä ole haitannut. On niin loogisen näköinen että voisi luulla kuuluvan mopoon... Voikohan tuota korjata paikoillaan vai meneekö lohkon poski vaihtoon?
Kovasti vaan näyttää valumuotin jäljeltä. Jos ei vuoda niin kovaa ajoa.Kaaleppi kirjoitti:Tällainen jännä "halkeama" löytyi viikolla. Mielestäni tuo on ollut jo useamman vuoden eikä ole haitannut. On niin loogisen näköinen että voisi luulla kuuluvan mopoon... Voikohan tuota korjata paikoillaan vai meneekö lohkon poski vaihtoon?
Ei ole minkäänlaisia vuotoja, sen verran tuntuu että erottaa kun sormella kokeilee. Onko muilla XT kuskeilla kokemuksia vastaavasta?
-
Pavel Pude
- Pyörä: XT660X
XT 660 R/X rakentelu
Muotin jälkeä mäkin kyllä veikkaisin, kyllä halkeamasta jotain ulos tulisi..
piällikkö kirjoitti:No sitten mulle ei tule tällaista...mjtee kirjoitti:Eikös tuolla sanota, että BS brittihyväksyntä löytyy. Tämä ei vastaa e-hyväksyntää, vaikka itse lopputulos onkin melko lähellä toisiaan. Ei siis ole katulaillinen Suomessa. Britanniassa kyllä.piällikkö kirjoitti:Putkisto asiaa...
Onko tämä Metal Mulen putkisto muuten ns. katulaillinen?
http://www.metalmule.com/luggage-system ... ust-system
Eli saako sen muutoskatsastettua rekisteriotteelle?
Koska Trafin/katsastuskonttorin ohjeiden mukaan pitää olla ko. pyörämalliin tehty putkisto ja siitä on oltava myös dokumentit, että onnistuu muutoskatsastus. ( Kun pyörä on vm 2004 tai uudempi )
Eli silloin taitaisi tämä olla edullisin ja sopivin vaihtoehto... kun 2-1 putkisto hakusessa![]()
http://www.off-the-road.de/en/XT-660/Ex ... arked.html
Hommasitko tuon OTR:n putken? jos hommasit niin oletko tyytyväinen ostokseen ja onko samaa ongelmaa kuin jossain kohtaa mainitussa metalmulen putkessä joka ottaa osumaa takahaarukkaan?
Itse olen harkinnut ostavani tuon saman putken jotta saisi maavaraa ja mahdollisesti vähän lisää tehoa mopoon ja tietenkin se ääni on ++
-Janne
Olisin jo hommannutkin... Mutta viimeisin Mastercard lasku laittoi hiukan jarrua hankintoihin, joten kesälomarahoja odotellessa...Jtre kirjoitti:piällikkö kirjoitti:piällikkö kirjoitti:Putkisto asiaa...
Onko tämä Metal Mulen putkisto muuten ns. katulaillinen?
http://www.metalmule.com/luggage-system ... ust-system
Eli saako sen muutoskatsastettua rekisteriotteelle?
No sitten mulle ei tule tällaista...
Koska Trafin/katsastuskonttorin ohjeiden mukaan pitää olla ko. pyörämalliin tehty putkisto ja siitä on oltava myös dokumentit, että onnistuu muutoskatsastus. ( Kun pyörä on vm 2004 tai uudempi )
Eli silloin taitaisi tämä olla edullisin ja sopivin vaihtoehto... kun 2-1 putkisto hakusessa![]()
http://www.off-the-road.de/en/XT-660/Ex ... arked.html
Hommasitko tuon OTR:n putken? jos hommasit niin oletko tyytyväinen ostokseen ja onko samaa ongelmaa kuin jossain kohtaa mainitussa metalmulen putkessä joka ottaa osumaa takahaarukkaan?
Itse olen harkinnut ostavani tuon saman putken jotta saisi maavaraa ja mahdollisesti vähän lisää tehoa mopoon ja tietenkin se ääni on ++
Valumuotin jälki... Löytyy samanlainen itseltänikin...Kaaleppi kirjoitti:Tällainen jännä "halkeama" löytyi viikolla. Mielestäni tuo on ollut jo useamman vuoden eikä ole haitannut. On niin loogisen näköinen että voisi luulla kuuluvan mopoon... Voikohan tuota korjata paikoillaan vai meneekö lohkon poski vaihtoon?
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
XT 660 R/X rakentelu
Joo ei huolestua !
Veikkaan että sisäpuolella tota koppaa on paljon enemmän noita "halkeamia"
Veikkaan että sisäpuolella tota koppaa on paljon enemmän noita "halkeamia"
piällikkö kirjoitti: Valumuotin jälki... Löytyy samanlainen itseltänikin...
Jep
Mistä sais hommattua mustan pohjapanssarin? Putket kulkee alakautta ja niille tarttis suojaa.
Panssareita löytyy -->http://www.off-the-road.de/en/XT-660/Protection/
ei näyttänyt mustia olevan mutta sprayllä kai väri muuttuu...
ei näyttänyt mustia olevan mutta sprayllä kai väri muuttuu...
-Janne
-
Pavel Pude
- Pyörä: XT660X
XT 660 R/X rakentelu
Millasella öljynvaihtovälillä porukka on ajellu xt:llä, itsellä tällä hetkellä yamalubet ajettu ~4000km ja näyttää suhteellisen mustalta litkulta.
Mä oon vaihdellu ne noin 5tkm välein.. Eli puolet suosituksesta. Samalla vaihtuu aina suodatinkin..Pavel Pude kirjoitti:Millasella öljynvaihtovälillä porukka on ajellu xt:llä, itsellä tällä hetkellä yamalubet ajettu ~4000km ja näyttää suhteellisen mustalta litkulta.