Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Tulitko vastaan??
Kukas tuli eilen vastaan Kiikalassa Rekijoentiellä 9x0 Advella? Oltiin pojan kanssa matkalla mettään 
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Tee__Vee kirjoitti:Kukahan lie tuli vastaan Neulamäen asevarikon sokkeloissa tänään? Vauhtia oli sen verran, että ehdin Kotarin bongata ja hieman kypärää nyökyttää.
Kuopiossa on siis todistettavasti kurapyöräelämää foorumin hiljaiselosta huolimatta.
...minä olin siellä tenerellä eilen illalla testaamassa progejousia...
Tänään oli jonkun marjamiehen pyörä parkissa Kontiontiellä siellä Uuranholin seutuvilla Sonkajärvellä..
- Timoteus
- Pyörä: KTM EXC 250 6Days -19
Sunnuntai, 21.7. ja klo ~14. Paikka Vuotjärven kaiku ry:n laavu Nilsiän ja Juankosken välimaastossa. Laavutulilla minä 690:llä ja kaveri DR650SE:llä ja yhtäkkisesti jostain alkaa kuulua kurapyörän nelitahtipapatus. Kas, risteykseen ajaa lännen suunnasta joku Bemun Xhallengella(?), tutkii nähtävästi naviaan ja hetken päästä suuntaa kohti etelää josta me kymmenisen min aikaisemmin tultiin laavulle tulien tekoon. Et sitten yhtään hoksannut katsella ympärilleen - me siinä 20 metrin päässä ja odotellaan että vinkkaillaan jahka katseesi kääntyisi itään kohti meitä ja laavua.
Olis ollut aikalailla sopivat hiillokset makkaroille kun reppu sullakin näytti olevan selässä.
Ps. rouheat soundit änkkärissä, tykkäsin - turha olisi ollut huudella.
Olis ollut aikalailla sopivat hiillokset makkaroille kun reppu sullakin näytti olevan selässä.
Joku antoi jonkun isomman mopon kyydistä reilun moikkauksen tänään ylöjärvellä Huurteen edessä waasantiellä, olin kääntymässä metsäkylään.. Piristää päivää isot moikkaukset.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
taisin olla minä.ja mitä tässä oon lueskellu tota kannuksen ketjua niin voisin joskus lähteä teidän völjyyn ajeleen ku asustelen tässä aika lähellä käläviän ja ullavan välimaastossalasimestari kirjoitti:joku tuli su. illalla 22 huitehilla vastaan ISOlla Kottaraisella kohti Ohtakaria? TA:lla köröttelin vastaan
Meikäläinen siellä moikkaili, olin töistä tulossa. Mietinkin, että olisiko foorumilaisia. Olen ottanut tavaksi heilutella oikein kunnolla kaikille enskamiehille ja muille kurakelpoisille kulkuvälineille, koska kuten sanoit kunnon morjestus saattaa välillä piristää. Loput saa sitten pitää vaan hulluna tuulimyllynä.pmw kirjoitti:Joku antoi jonkun isomman mopon kyydistä reilun moikkauksen tänään ylöjärvellä Huurteen edessä waasantiellä, olin kääntymässä metsäkylään.. Piristää päivää isot moikkaukset.
Viimeksi muokannut tlx, La Heinä 27, 2013 8:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Tulitko vastaan??
Vähikkälän suvipuodilla kahvikupin ääressä bongattu oranssi 640 adventure jota kuski ajoi seisaaltaan ...?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Se oli näköjään tuon KKKK:n porukkaa tänään Muhoksella ja Utajärvellä huoltiksien pihoissa kun autoletkassa buickilla siitä ohi ajettiin Oulujärvi-cruisinkiin...
kelit on suosinut soratiesurauksia..
lofooteilla bongattu lukuisia matkaenskoja 22.7-27.7. joukossa näkyi suomikilpisiäkin. morjestin aina kun kerkesin.
nimim.musta mb-paku.
nimim.musta mb-paku.
Sunnuntaina päivällä ohtakarintiellä tuli vastaan tummansininen transalp ja sama taisi pyöriä myös himangalla.
Illalla särkillä näin africa twinin.
Illalla särkillä näin africa twinin.
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
tänään klo noin 11.15 kun vastatulevia KTM Adventur 990 R (musta-valkoinen) ja sen perässä KTM 625 tai 690?? (oransi) ajelivat siilinjärven jälkeen moottoritiellä eteläänpäin, mä ajoin autolla siilinjärvelle moottoritiellä. olisko foruumilaisia?
Luulenpa, että oli 950 SE Adven perässäSavoSusi kirjoitti:tänään klo noin 11.15 kun vastatulevia KTM Adventur 990 R (musta-valkoinen) ja sen perässä KTM 625 tai 690?? (oransi) ajelivat siilinjärven jälkeen moottoritiellä eteläänpäin, mä ajoin autolla siilinjärvelle moottoritiellä. olisko foruumilaisia?
Mahtokos olla ihan loviisalaisia,tahi foorumilaisia,kun bongasin vissiin valko-puna-sinisen dr800 (tai-750) keskustan liepeillä,kyytiläinenkin oli muistaakseni matkassa. 
Foorumin "sekakäyttäjä"
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Eilen oli tosissaan paljon eri tason pyöriä Kuopio-Siilinjärvi-linjalla. Erityisesti huomiota kiinnitti vastaan tullut (Etelän suuntaan matkalla ollut) Afrikkalainen, jossa oli oranssilla huomioteipillä teipatut rysterit. Perusväri oli valko-sini-puna. En viitsinyt yrittää moikata vanhasta mesestä, joka vetää asuntovaunua ja kilometrin mittaista voimasavupötköä perässä
Mutta kaukaa näki että on oikea kurapyörä tulossa!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.