Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Mikael
- Pyörä: R 1 toist 5 kymmentä GS ja TR65 kymmentä
- Viesti:
Re: Tulitko vastaan??
Perjantai Afrikkalainen tai joku muu... oli hurja meno (tais olla kiire) kun en huomannut etees mikä pyörä oli kysymyksessä klo. ~15 ampaisi Rauman Hongkongin liikennevaloista Metallitielle. Ite odotin terralla vuoro kun olin tulossa Eurasta päin
-
AVMakkonen
- Pyörä: DR800R
Killinkoski - Kotala -välillä pölähti harmaa GSA vastaan. Komee morotus! 
Ite harmaalla/kuran peittämällä TA:lla
Kivasti pärjäs kesähanskoilla ja ilman kypärähuppua.

Ite harmaalla/kuran peittämällä TA:lla
SaltyCaptain @Advrider. Not for the faint of heart...
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
Paltaniemen suoran päässä eilen illasta domi, xt tai vastaava vastaan, kun käytiin suupperi ulkoiluttamassa.
Tuppi nurin...
Oliko tiellä 66? Saattoi olla meikä.AVMakkonen kirjoitti:Killinkoski - Kotala -välillä pölähti harmaa GSA vastaan. Komee morotus!
Ite harmaalla/kuran peittämällä TA:llaKivasti pärjäs kesähanskoilla ja ilman kypärähuppua.
treriksrøysare
-
gaz169
- Pyörä: gsa1200,dnepr1300gs,dnepr650,honda st70
Määkin ajelin siellä ja joku saakeli ajo jollain seatilla niin pirummoista ylinopeutta että ohi ei meinannu päästäAVMakkonen kirjoitti:Killinkoski - Kotala -välillä pölähti harmaa GSA vastaan. Komee morotus!
Ite harmaalla/kuran peittämällä TA:llaKivasti pärjäs kesähanskoilla ja ilman kypärähuppua.
-
AVMakkonen
- Pyörä: DR800R
gaz169 kirjoitti: Määkin ajelin siellä ja joku saakeli ajo jollain seatilla niin pirummoista ylinopeutta että ohi ei meinannu päästä
Lujaa tulittekin mutkan takaa, näytti niin kun olis kilpaa ajettu
SaltyCaptain @Advrider. Not for the faint of heart...
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Kukas kävi pukalassa siitinjärvellä 4.4.2014 klo 18 aikoihin pyöränä oli kawasaki kle 500 kävit kääntymässä parkki paikalla koitin juosta perääsi mutta kawasaki vei voiton
koitin myös heilutella kun olit juuri lähtemässä pois olin itse autolla liikkeenteessä
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Yx päivä tässä. Yx tunki naamansa tuulilasiin ja heilutti sormea ja yx ravisteli auton sisällä päätä.
Onpa noita jotkut tulleet sormi/käsi pitkällä pihasta juostenkin. Ei tuossa ensimmäisenä tuu mieleen että "Hei mutta sehän on varmaan joku kurapyöräilijä joka haluaisi vaihtaa pari sanaa". Puhumattakaan siitä, että joku alkaa juosta perässä. Enkä se ollut minä
Onpa noita jotkut tulleet sormi/käsi pitkällä pihasta juostenkin. Ei tuossa ensimmäisenä tuu mieleen että "Hei mutta sehän on varmaan joku kurapyöräilijä joka haluaisi vaihtaa pari sanaa". Puhumattakaan siitä, että joku alkaa juosta perässä. Enkä se ollut minä
Terve!kurapyörä kirjoitti:Kukas kävi pukalassa siitinjärvellä 4.4.2014 klo 18 aikoihin pyöränä oli kawasaki kle 500 kävit kääntymässä parkki paikalla koitin juosta perääsi mutta kawasaki vei voitonkoitin myös heilutella kun olit juuri lähtemässä pois olin itse autolla liikkeenteessä
Kävin siellä kattomassa kuinka on tie sulanut. Viimeks kävin viime kuussa enkä viittiny ajaa perille kun tie oli aivan jäässä. Tällä kertaa perille mutta teki jo tuskaa kääntää siinä parkkipaikalla. Nappulat alla ja aivan peili jää. En huomannu kattoa peileihin ku lähdin pois. työntakana oli pitää mopo pystyssä
Kaustisella bongattu äskettäin tumma Transalppi 
Ex-pyöriä: Honda XRV rd04 1991 , Honda XRV 750 rd07 1994, HD Softail FLST 1994, Yamaha Rd 125 1976, Honda CB 125 1977? + monta crossipyörää ja mopoa.
Kuopiossa motarilla KYS:in kohdilla lauantaina noin klo 1430 Kotarikuskin (SE??) niska kyyryssä kohti etelää. Se peukkua näyttävä kuski siinä vanhassa ruoska-seatissa olin minä. Ajeltiin peräkkäin Petoselle. Joku foorumilainen? 
Pari kottaraista ylöjärven shellillä, komeet kurat oli päällä! T: äänekäs dr
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Ruokolahden tanssilavan p-paikalla Paavolassa kierteli iltapäivällä harmaa kasi-Gessu, kuskilla valkoinen kypärä ja mustat rukat päällä, foorumilaisia? Ajoin ohi punaisella Gessulla, mutten ehtinyt pysähtyä turisemaan, oli vähän kiirus. Vähän Paavolan pohjoispuolella tuli vastaan sininen Super-Tenere.
Kokkolassa tuli vastaan musta Dominatori 
Ex-pyöriä: Honda XRV rd04 1991 , Honda XRV 750 rd07 1994, HD Softail FLST 1994, Yamaha Rd 125 1976, Honda CB 125 1977? + monta crossipyörää ja mopoa.
Punanen 650 DR Ylöjärven shellillä 8 aikaan bongattu! Pyörä oli parkissa vieressä... 
Mopot : DR350, Kinuski 200cc