Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta
Jep, ja oli tehnyt saman jo pari kertaa aiemminkin..hienoja miehiä..
Braa-aab!
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Lasten kustannuksella...

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
En tiedä, epäilen, että valtaosa kauppoihin soittajista kyselee "mitäs tämmönen ja tämmönen maksas? Aijaa.... - no pitää miettiä... tuut tuut tuut" eli harvempi puhelinasiakkaista mitään ostaa. He kyselevät hintoja ja saattavat luvata jopa saapua paikalle ostamaan mutta eivät kuitenkaan. Miksi sellaisiin uhrata aikaa? Jos puhelinasiakkaat olisivat kultamuna, olisi joka kaupalla tuollainen takaisinsoittopalvelu jo käytössä.sim kirjoitti:toi puhelimessa jonottaminen ottaa päähän. Se ei paljoa maksais laittaa systeemiä jonka avulla vois soittaa takas kun kumminkin se on paikallisten kauppojen niitä harvoja kilpailu etuja verrattuna nettikauppaan.
Tottakai joskus voi käydä siten että potentiaalinen isokin kauppa menee sivu suun. Mutta se että yksi myyjä olisi jatkuvasti puhelimessa ja vuodessa saisi myytyä 25 000 edestä - ei kata edes myyjän palkkaa sivukuluineen.
- gixxerman
Menee vähän ohi topiikista,mutta tämä Tokmannin homma hauskaa.Ostin liikennekameran autooni heiltä ja tiskiltä olisi pitänyt maksaa 59 egee(suoraan hyllystä)
ja kun tilasin saman kameran Toknetin kautta Jyväskylän Tokmanniin ja hain sen samalta tiskiltä,oli hinta enää 45 euroa. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Tuo on yleinen käytäntö,gigantissa olin emännälle puhelinta katsomassa,netistä katoin hinnan ,hyllyssä enemmän,avasin puhelimella nettisivun,ja sormi varaa myymälästä napilla kysyin,että otakko mielummin omaan myyntitiliisi samaan hintaan,kyllähän ne kaupat tuli,jossei olis tullu,olis painanu nappii,ja pyytänyt paketin sitten 
- gixxerman
Teletuote.fi
Miksi pitää rekisteröityä,että näkee hinnat heidän sivuiltaan.
No,menettivät tuolla käytännöllä yhden asiakkaan ainakin.
Kilpailevan sivuilla ei tarvitse.
Miksi pitää rekisteröityä,että näkee hinnat heidän sivuiltaan.
No,menettivät tuolla käytännöllä yhden asiakkaan ainakin.
Kilpailevan sivuilla ei tarvitse.
MP-messulippujen tilaaminen verkkokaupasta niin, että ne saisi laskulla.
Ei vaan onnistu.
Yhden lipun vois ostaa tiskiltäkin, mutta ajatus oli 30kpl niitä tilata mopokerholle.. Säästypähän rahat.
Yhden lipun vois ostaa tiskiltäkin, mutta ajatus oli 30kpl niitä tilata mopokerholle.. Säästypähän rahat.
- gixxerman
Eikö tästäkään onnistu?
http://shop.messukeskus.com/joulukampanja.html
http://shop.messukeskus.com/joulukampanja.html
Kiitos vinkistä, mutta Verkkopankki- tai korttimaksu on vaihtoehdot sieläkin.
Kysyin asiakaspalvelusta, niin lasku ei tällähetkellä onnistu.
Kysyin asiakaspalvelusta, niin lasku ei tällähetkellä onnistu.
Kannattaa hommata kerhon rahastonhoitajalle pankkitunnukset niin voi maksaa ostosten yhteydessä. Yksinkertaista.Riku76 kirjoitti:MP-messulippujen tilaaminen verkkokaupasta niin, että ne saisi laskulla.Ei vaan onnistu.
- mico
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Jos kerholla on pankkikortti niin sillähän onnistuu.yrmyli kirjoitti:Kannattaa hommata kerhon rahastonhoitajalle pankkitunnukset niin voi maksaa ostosten yhteydessä. Yksinkertaista.Riku76 kirjoitti:MP-messulippujen tilaaminen verkkokaupasta niin, että ne saisi laskulla.Ei vaan onnistu.
Oliskin noin helppoo... Mutta ei tästä tän enempää..mico kirjoitti:Jos kerholla on pankkikortti niin sillähän onnistuu.yrmyli kirjoitti:Kannattaa hommata kerhon rahastonhoitajalle pankkitunnukset niin voi maksaa ostosten yhteydessä. Yksinkertaista.Riku76 kirjoitti:MP-messulippujen tilaaminen verkkokaupasta niin, että ne saisi laskulla.Ei vaan onnistu.
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
DealExtremen akkujen tulo kestänyt jo 10päivää.
Vaikka valkkasin nopean tarpeen vuoksi hinnakkaamman Eu-direct vaihtoehdon.
Sähköpostikin ponnahti takaisin. Seurantakoodikin hävinnyt.
Noh, ootellaan viikko ja kinutaan Peipälliltä rahat takaisin.
Vaikka valkkasin nopean tarpeen vuoksi hinnakkaamman Eu-direct vaihtoehdon.
Sähköpostikin ponnahti takaisin. Seurantakoodikin hävinnyt.
Noh, ootellaan viikko ja kinutaan Peipälliltä rahat takaisin.
Braa-aab!
- gixxerman
Jyväskylän MINIMANI,mainoksessa 5m Defasopiva johto 10 euroa,paikalle päästyä ensin oli lappu,että ilmossa virhe,oikea pituus on 2.5m ja oavt loppu maahantuojalta,vain pahoiteltiin asiaa,vaikka 20km ajoin sitä varten turhaa

- _JPA_
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Biltemassa vastaava maksaa muistaakseni 19,99.gixxerman kirjoitti:Jyväskylän MINIMANI,mainoksessa 5m Defasopiva johto 10 euroa,paikalle päästyä ensin oli lappu,että ilmossa virhe,oikea pituus on 2.5m ja oavt loppu maahantuojalta,vain pahoiteltiin asiaa,vaikka 20km ajoin sitä varten turhaa![]()