Eilen vaihdettu R1150GS:ään JohnGS1100:n tuning chip. Lisäksi pyörästä aikaisemmin katalysaattori poistettu ja vaihdettu Remus-äänenvaimennin. Olisiko syytä myös vaihtaa pestävä K&N:n ilmasuodatin?
jouni
Valvoja: Moderaattorit
Probrake sarjoja olen pari hankkinut.Viuh kirjoitti:Mikäs olisi hyvä paikka punosletkujen hankinnalle? Ebaysta vaan joku nahkahousujen setti?
Ennen noita tuli näprättyä kilpa-autojen osista mutta nyt ei jaksais..
Olisi mukava kuulla myös hajonneista, miten se vika ilmoittaa itsestään,Pekkavee kirjoitti:Onko kellään ollut ongelmia R1100 tai R1150 kardaanin ristinivelien kanssa?
Ne kai kuluvat ajan mittaan. Pyörälläni on ajettu 200.000 km eikä vielä ainakaan kuulu mitään kolinoita siltä suunnalta.
Pitää varmaan ensi kerralla, kun perä on auki, tutkia vähän niitäkin.
Kardaaniin voi vaihtaa ne nivelristikot, jos ne ovat kuluneet.
Niiden koko on 19x48 mm.
Tuolla oli aika hyvä tarina siitä, miten ne voi vaihtaa tai vaihdattaa.
Yksi heppu oli kyllä ihan turhaan leikellyt ristikot palasiksi paikallaan. Kyllä ne lähtevät sieltä kokonaisinakin.
Linkki juttuketjuun
Pekka
![]()
![]()
Toinen niistä on letku, jolla tankki saa ilmaa, jotta sinne ei tule alipainetta, kun bensa vähenee.leppis kirjoitti:Otin juuri auki bensapumpun kannen, pumpun viahto menossa, ja huomasin että toinen noista "huohotin" letkuista on ruosteisesti tukossa, en siis tiedä mitä letkuja on kyseessä, joten pitäis nyt sitten kysyä asiaa.
eli kaksi letkua jotka katoavat jonnekki mopon keskivaiheille, penkin alle. (alipaine/ylipaine tms?)
pyorä siis gs1100
Kiitos
Olisi se siihen mennyt.leppis kirjoitti:Kiitos,
koitin jo kertaallee vastata mutta näköjään se ei tullut läpi.
liittimet oli, tosin 13mm oli liian pieni (biltema 11-13mm) joten pitää kokoa isompi käydä hakemassa.
Juu, mää oon kans tota joskus miettynyt.enkä ole jaksanut selvittää tarkemmin. Mulla kans mustat kummatkin. Mutta sairaan hyvä kapine kummiskin!talkku kirjoitti:Onko mitään eroja muuta kuin väri jos moottori ja vaihdelaatikko on pulverimaalattu musta eikä hopea esim: lyhyempi ykkös vaihde (pyörä bmw r 1150 gs-00)
Toimii siis talvellakin, hyvä juttu.Jarski61 kirjoitti: Juu, mää oon kans tota joskus miettynyt.enkä ole jaksanut selvittää tarkemmin. Mulla kans mustat kummatkin. Mutta sairaan hyvä kapine kummiskin!
Tänäänkin vei pisteestä A pisteeseen B ihan loistavasti.
T Jarski
Väri ei vielä merkkaa mitään, mutta tuosta saa selville mitä oma vaihteisto on syönyt: http://www.powerboxer.de/getriebe-kuppl ... -baureihentalkku kirjoitti:Onko mitään eroja muuta kuin väri jos moottori ja vaihdelaatikko on pulverimaalattu musta eikä hopea esim: lyhyempi ykkös vaihde (pyörä bmw r 1150 gs-00)