KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Mulla on myös tuo perun moton tarakka, on hyvä
Myös G-it merkiltä löytyy harakka.
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Mulla olis g-it merkin tarakka jouten. Maali kulunut päältä, mutta muuten täysin iskussa ja jämäkän oloinen peli.
http://www.adventure-spec.com/default/b ... 0-e-r.html
Elikkä tommonen.
http://www.adventure-spec.com/default/b ... 0-e-r.html
Elikkä tommonen.
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Ktm 690 enska -13. Oliko jarrulevyssä mittaria varten mitään erillistä magneettia? Muistelen että ei ole alkuperäsesti mut nyky pyörään on joku sellasen laittanu,mut miksi?? Viisaanmat kertokoot. Kiits
Timo
Timo
- Pete K2
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Viesti:
Mä ainakin jouduin aikoinaan omaani laittamaan roadbooktrippiä varten.
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Ei ole, anturi ottaa tiedon jarrulevyn kiinnitys pulteista.THR kirjoitti:Ktm 690 enska -13. Oliko jarrulevyssä mittaria varten mitään erillistä magneettia? Muistelen että ei ole alkuperäsesti mut nyky pyörään on joku sellasen laittanu,mut miksi?? Viisaanmat kertokoot. Kiits
Timo
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Onko kellään tarvetta paremmille ajovaloille ja samalla tulee alustaa mihin kiinnittää navia ja vaikka RBlaitetta. Olis lynxmaski jouten. Polttinoina toimii H9 niin pitkissä kuin lyhyissä. Lyhyet ei sammu vaikka pitkät laittaa päälle. Sitten tuohon ainokaiseen vikaan, elikkä tämä säädettävä visiiri on rikki, kun lensin sen läpi tuossa syssymällä. Näppärä kysyy tekee tähän kyllä helposti korvaavan tai kysyy valmistajalta käykö uusien mallien visiiri tähän ja myyvätkö erikseen. Tarjoilkaa jos on tarvetta!
BMW F650GS DAKAR 2005
KTM 250 exc 2015 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Sepä selvittikin magneetin tarkoituksen...Pete K2 kirjoitti:Mä ainakin jouduin aikoinaan omaani laittamaan roadbooktrippiä varten.
Näin muistelinkin...Jänkhä kirjoitti:Ei ole, anturi ottaa tiedon jarrulevyn kiinnitys pulteista.THR kirjoitti:Ktm 690 enska -13. Oliko jarrulevyssä mittaria varten mitään erillistä magneettia? Muistelen että ei ole alkuperäsesti mut nyky pyörään on joku sellasen laittanu,mut miksi?? Viisaanmat kertokoot. Kiits
Timo
Pyörä oli päättänyt päästää keulasta öljyt ulos tässä parin kuukauden aikana kun kävin pitkästä aikaa potkimassa renkaita.
Onko kenelläkään kokemusta/suosituksia WP:n etupumppujen huollattamisesta pääkaupunkiseudulla?
Ei kai pitäisi mikään mahdottomuus tehdä itse, mutta eipä ole tullut noiden iskarien kanssa paljoakaan pelattua ja taloyhtiön autohallissa saattaa tulla napinaa. Emäntäkään tuskin arvostaa etupumppuja ruokapöydällä
Kerrostaloasumisen herkkuja.
Onko kenelläkään kokemusta/suosituksia WP:n etupumppujen huollattamisesta pääkaupunkiseudulla?
Ei kai pitäisi mikään mahdottomuus tehdä itse, mutta eipä ole tullut noiden iskarien kanssa paljoakaan pelattua ja taloyhtiön autohallissa saattaa tulla napinaa. Emäntäkään tuskin arvostaa etupumppuja ruokapöydällä
Lång & Aronen: http://www.laracing.fi
Hyvä sijainti pk-seutulaiselle ja kaikin puolin asiallinen mesta.
Hyvä sijainti pk-seutulaiselle ja kaikin puolin asiallinen mesta.
-
mks900
- Pyörä: Husqvarna fe 250 2018, Honda Dominator
Jos joku vielä haaveilee 300mm joustoista niin TTM factory tekee myös taka iskarin muutoksen järki hintaan. Etu iskareihin löytyi myös käytetyt osat exc:n keulasta joten kannattaa kysellä niistäkin.
-
TuomasH
- Pyörä: KTM 690 Enduro R Basel, GL1500 -89 :)
Piru kun menin katsomaan tuon Magadan -ketjuun linkitetyn Lyndon Poskitin Youtube-seikkailun 690:llä. Kalliiksi tuli. Nyt minäkin pääsen rikkomaan ensi keväästä alkaen keinuvipuja ja kaikkea muuta, mitä ikinä vaan rikki menee vuoden 2013 KTM 690 RR:stä.
Olen lukenut tätä ketjua n. satasivua lopusta alkua kohden, vuoden 2014 alkupuolen viesteissä nyt.
Nyypä-kysymyksiä:
Välitykset:
- Jos laittaa +1,+2 tai -1 eturattaan, niin riittikö ketjun kiristysvara kumpaankin suuntaan, vai pitääkö tässä vaihdella vitjat ja rattaat jos haluaa muokata välityksiä maasto tai siirtymä-ajoon?
Valoista:
Nyt on projektorilamput navigaatiotornissa, Pyndonilla oli ledit. Kannattaako ledeihin vaihto? Valovoima nähtävästi moninkertaistuu. Pieneneekö virrankulutus? Mulla ei ole nykyisten projektoreiden speksejä nyt käden ulottuvilla, pyörä on kaupan varastossa varmaankin vapun tienoille asti.
Työkalut:
Pyörässä ei ymmärtääkseni ole mitään satulan alaista hansikas/työkalulokeroa, mitä paikkaa suosittelette "Rolling Hobo" -mallisen työkalulompsan kuljetukseen? Tyyppi on luonut aika kevyen työkalusetin, tahtoo samanlaisen, mutta ei huvittaisi kuljetella sitä laukuissa tai repuissa.
Ruiskun kartat:
Millä saa halvimmin/helpoimmin selville, että onko pärrässä muokattu kartta? Kuka tekee PK-seudulla karttamuokkauksia? Mikä lisävaruste tarvitaan, että saa lennossa muokattavat kartat?
Muuten kyllä vaikuttaa erittäin potentiaaliselta mopolta. Mulla oli tätä ennen pikku-strommi, iso strommi, gs800 ja taas iso strommi, jokaisella joutui jättämään leikin kesken ennen kuin itseltä kantti loppui, eikä kyse ollut vauhdista, vaan maastosta. Ne ei oikein kulje päänkokoisten kivien seassa. Ei tämäkään mitään mullistavaa parannusta siihen tuo, ehkä pääsee hieman pidemmälle.
Olen lukenut tätä ketjua n. satasivua lopusta alkua kohden, vuoden 2014 alkupuolen viesteissä nyt.
Nyypä-kysymyksiä:
Välitykset:
- Jos laittaa +1,+2 tai -1 eturattaan, niin riittikö ketjun kiristysvara kumpaankin suuntaan, vai pitääkö tässä vaihdella vitjat ja rattaat jos haluaa muokata välityksiä maasto tai siirtymä-ajoon?
Valoista:
Nyt on projektorilamput navigaatiotornissa, Pyndonilla oli ledit. Kannattaako ledeihin vaihto? Valovoima nähtävästi moninkertaistuu. Pieneneekö virrankulutus? Mulla ei ole nykyisten projektoreiden speksejä nyt käden ulottuvilla, pyörä on kaupan varastossa varmaankin vapun tienoille asti.
Työkalut:
Pyörässä ei ymmärtääkseni ole mitään satulan alaista hansikas/työkalulokeroa, mitä paikkaa suosittelette "Rolling Hobo" -mallisen työkalulompsan kuljetukseen? Tyyppi on luonut aika kevyen työkalusetin, tahtoo samanlaisen, mutta ei huvittaisi kuljetella sitä laukuissa tai repuissa.
Ruiskun kartat:
Millä saa halvimmin/helpoimmin selville, että onko pärrässä muokattu kartta? Kuka tekee PK-seudulla karttamuokkauksia? Mikä lisävaruste tarvitaan, että saa lennossa muokattavat kartat?
Muuten kyllä vaikuttaa erittäin potentiaaliselta mopolta. Mulla oli tätä ennen pikku-strommi, iso strommi, gs800 ja taas iso strommi, jokaisella joutui jättämään leikin kesken ennen kuin itseltä kantti loppui, eikä kyse ollut vauhdista, vaan maastosta. Ne ei oikein kulje päänkokoisten kivien seassa. Ei tämäkään mitään mullistavaa parannusta siihen tuo, ehkä pääsee hieman pidemmälle.
-
mks900
- Pyörä: Husqvarna fe 250 2018, Honda Dominator
-1 eturatas menee minun mielestä kyllä joka paikassa. En koe tarpeelliseksi vaihtaa mihinkään tilanteeseen.TuomasH kirjoitti:Piru kun menin katsomaan tuon Magadan -ketjuun linkitetyn Lyndon Poskitin Youtube-seikkailun 690:llä. Kalliiksi tuli. Nyt minäkin pääsen rikkomaan ensi keväästä alkaen keinuvipuja ja kaikkea muuta, mitä ikinä vaan rikki menee vuoden 2013 KTM 690 RR:stä.
Nyypä-kysymyksiä:
Välitykset:
Valoista:
Työkalut:
Ruiskun kartat:
Osta tune ecu kaapeli niin pääset itse muokkaamaan kartat. Kartan voi vaihtaa tienpäällä penkin alta jos malttaa vaan pysähtyä, mutta kerran kun lataat ama:n kaasukartan niin ei kartan vaihdolle ole tarvetta.
Jos laitat laukkuraudat niin niiden sisäpuolelle saa katevästi kiinnitettyä työkaluputkilon. Muuten laitettava laukkuihin.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mä tein kartanvaihtokytkimen ohjaustankoon ja kyllä sillä oli välillä tarvetta vaikka oli AMa-style kaasukartta. Joskus oli vaan hauskaa kepitellä menemään 70% kartalla kun pystyi vetämään mutkatietä tuppi nurin ilman pelkoa että keula potkii pystyyn jokaisesta nyppylästä tai kevennyksestä. 40% kartta oli taas aivan fantastinen krossiradalla, pystyi keskittymään ajamiseen eikä kaasun kanssa varomiseen, ero oli todella huomattava kuskin väsymisen kannalta.
Ainoa miinus on että joutuu sammuttamaan koneen kartan vaihdon ajaksi mutta sekin onnistui "lennosta" aika nopeasti. Karttakytkin toiseen asentoon, virrat pois/päälle ja kone käyntiin startista tai vauhdissa "mäkistartti".
Ainoa miinus on että joutuu sammuttamaan koneen kartan vaihdon ajaksi mutta sekin onnistui "lennosta" aika nopeasti. Karttakytkin toiseen asentoon, virrat pois/päälle ja kone käyntiin startista tai vauhdissa "mäkistartti".
Kylätason kurapyöräilijä.