To give you an idea of the level of effort and development put into the new ride modes, this little controller is the first CAN bus related switch for a KTM and represents almost two years of work
Ja silti ensimmäinen recall koski juuri tuota katkaisijaa.
Meinasin ehkä täräyttää kesäkuun reissuun alle eteen Wildin ja taakse E-07+ Koheltajan suosituksesta. Ei tartte sitten huolehtia kestosta ja asfaltillakin on hauskempaa.
Onko 150/70 takanen ok? Ei tuota plussaa näytä saavan 140/80 koossa.
Nyt on haettu oma mopo liikkeestä kotiin ja ensimmäinen pieni lenkki ajettu. Vähän erilainen luonteeltaan kuin viime kesänä alla ollut Husqvarna TR650 Terra. Repivää menoa kotarilla, mutta tykkään paljon. Ajokortti muuttui taas astetta uhanalaisemmaksi.
Tommitomminen kirjoitti:Meinasin ehkä täräyttää kesäkuun reissuun alle eteen Wildin ja taakse E-07+ Koheltajan suosituksesta. Ei tartte sitten huolehtia kestosta ja asfaltillakin on hauskempaa.
Onko 150/70 takanen ok? Ei tuota plussaa näytä saavan 140/80 koossa.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Kyl suosittelen 140 tai kapeampaa, ei 150.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Sotanorsu666 kirjoitti:Nyt on haettu oma mopo liikkeestä kotiin ja ensimmäinen pieni lenkki ajettu. Vähän erilainen luonteeltaan kuin viime kesänä alla ollut Husqvarna TR650 Terra. Repivää menoa kotarilla, mutta tykkään paljon. Ajokortti muuttui taas astetta uhanalaisemmaksi.
Lähetetty minun COR-L29 laitteesta Tapatalkilla
Onhan se melkoinen ranteen venyttäjä, aina välillä yllättää itsenikin kun ride by wiren kautta antaa käskyn servolle.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Tuollaiseen kevyeen pyörään voisi olla perempi 07 ilman plussaa. + on jäykempirunkoinen painaviin matkamöhköpyöriin. Perus 07 on jo melkoisen koppura ja alkaa toimia vasta 1,5bar ja alle.
KTM 690 Enduro R -15
BMW R-NineT 2023 Option 719 Aluminium
B12 kirjoitti:Tuollaiseen kevyeen pyörään voisi olla perempi 07 ilman plussaa. + on jäykempirunkoinen painaviin matkamöhköpyöriin. Perus 07 on jo melkoisen koppura ja alkaa toimia vasta 1,5bar ja alle.
Mie olin vähän niinku sen plussattoman rajannut jo pois, kun sehän on ikivanha eikä ulkonäkö vakuuta. Tiedän, ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Miehän oon vedellyt tähän asti nappuloilla, niin en mie näistä tiedä. Toiveena olisi, että takanen ei loppuis ihan kesken ja saatan innostua pidemmällekin, kun Nordkapp on ensin nähty.
Soratie- ja yleiskäytössä yllättävän toimiva yhdistelmä on 07 takana ja jokin karkeampi edessä. Itsellä nyt 07/Anakee Wild ja toimii erittäin hyvin soralla. Anakee tuntuisi olevan todella kestävä ja hyvin pitävä eturengas, mutta takana sorarallissa lähtee "milli / keikka". Mitas pitää soralla paremmin kuin odotin ja tuntuu kestävän ihan ok. Asfalttisiirtymilläkin pärjää tuolla kombolla. Tottakai menee heti tukkoon mudassa, mutta sinne ei ole suurempia mielihaluja muutenkaan.
KTM 690 Enduro R -15
BMW R-NineT 2023 Option 719 Aluminium
Löytyiskös pk seudulta kaveria jolla olis tuneecu, kaapeli, tietokone ja aikaa? Tarvis oma 690 säätää kohdilleen mutta itellä ei oo konetta eikä kaapelia. Oikeat arvot kaasuservolle kyllä löytyy vaivanpalkkaa toki tarpeen mukaan.
hegis kirjoitti:Löytyiskös pk seudulta kaveria jolla olis tuneecu, kaapeli, tietokone ja aikaa? Tarvis oma 690 säätää kohdilleen mutta itellä ei oo konetta eikä kaapelia. Oikeat arvot kaasuservolle kyllä löytyy vaivanpalkkaa toki tarpeen mukaan.
Mulla olis läppäri, kaapeli(ainakin 12 malliseen 690), paikka espoon leppävaarassa..aika on tosin kortilla, mutta jos ennen juhannusta riittää aikatauluks,, niin uskon onnaavan..