Mulla on ollut vakio termostaatti ja käy turhan lämpösenä helposti. Kakkosvaihteella jos ajaa, ei nouse lämmöt liikaa. Mutta heti jos ykkösellä kyhnyttää meneen, lämmöt nousee nopeesti. Flektit auttaa, mutta normi +20 kesäkelillä keittää kyllä jos antaa kauan olla tyhjäkäynnillä paikallaan flektit päällä.
Tänään oli jarrujen putsailua, täytyy kaupasta hakea jarrusatuloiden korjaussarjat. Ihan OK:lta kaikki näytti tuolla, mutta eipä haittaa ostaa uusia.
Etujarrua ei ole varmastikaan koskaan huollettu:
Lisäksi pistin uuden termostaattikotelon, jossa on reikä kierteineen lämpöanturille. Eli ei enää jäähdytinletkujen leikkausta että saa lämmöt näkyviin. Termostaattikoteloon tulee suoraan Trail Techin lämpömittari. Samalla kotelot kävi ultraäänipesussa. Kuvassa näkyvä musta mötikkä on alkuperäinen Trail Techin palikka, joka pistetään jäähdytinletkuun kiinni.
Painoja mittailen kanssa. Pyrin mittaan kaikki osat mitä mopoon tulee. Voi sitten piirrellä vähän painojakaumaakin ja pohtia mistä keventäisi.
Mulla on tosiaan YZ250F:n USD-keula tulossa tuohon. Kolmiot on CRF:stä ja keula tosiaan Yamahasta. XR:n etujarru käy suoraan, huomasin että samat satulan korjaussetit käy XR:ään ja YZ250F:ään, liekö ihan sama Nissinin jarru molemmissa. Holkkeja pitää teettää vähän etuvanteelle, ne on työn alla jo. Alkuperäiselle mittaristolle tässä ei ole paikkoja suoraan, mielestäni se on hieno mittaristo kaikessa karuudessaan, mutta sanottakoon että ehkä se on vähän turhaa yläpainoa. Navi mulla on kuitenkin aina käytössä.
Kaasaria pitäisi kanssa purkaa piakkoin ja konetta pistää takaisin runkoon.