Viikonlopun Bothnia Ring kierros, HEL-TRE-PORI-VAASA-RAIPPALUOTO-TRE-HEL... ...ekassa kuvassa näkyy hauskasti pakokaasuvana... Aluksi kuvaa katsoessa ihmettelin, jotta mikä se on, mutta en muuta selitykseksi keksi...
Heh, katoin heti, että melkein samannäköstä soratietä kuin missä oon itsekin ajellut. Muutaman sekunnin jälkeen tajusin, että kyseessähän on tasan sama seutu. Siitä pihapiiristä mistä käännyit metsään vasemmalle olen itse kääntynyt oikealle minne tiekin menee. Tuo polku on jäänyt huomaamatta. Kuinkahan tuota.. luvallinen se mahtaa olla?
Tais siinä risteyksen jälkeen 40km/h -merkin kohdalla (ja jälkeen) olla vauhti suurin sallittu?
Hassua miten foorumilta saa lukea ja kuvista/videoista katsella miten muut ovat ajelleet samoissa maisemissa kuin itsekin ajelen, mutta koskaan ei vielä ole muita kuramopoja vastaan tullut.
Tää oli hyvä, melkein kun olis ite mukana.
Ja sitten selostus minkälaiset laitteet sulla on ja onko ideoita miten ton kameran linssin sais pysyyn puhtaana? Mussiikin suhteen jokainen tekee omat valintansa!
JSL kirjoitti:
Heh, katoin heti, että melkein samannäköstä soratietä kuin missä oon itsekin ajellut. Muutaman sekunnin jälkeen tajusin, että kyseessähän on tasan sama seutu. Siitä pihapiiristä mistä käännyit metsään vasemmalle olen itse kääntynyt oikealle minne tiekin menee. Tuo polku on jäänyt huomaamatta. Kuinkahan tuota.. luvallinen se mahtaa olla?
Tais siinä risteyksen jälkeen 40km/h -merkin kohdalla (ja jälkeen) olla vauhti suurin sallittu?
Hassua miten foorumilta saa lukea ja kuvista/videoista katsella miten muut ovat ajelleet samoissa maisemissa kuin itsekin ajelen, mutta koskaan ei vielä ole muita kuramopoja vastaan tullut.
Espoosta länteen löytyy aivan käsittämättömän hienoja paikkoja sorateiden varsilta. Niinkuin muualtakin Suomesta!
Kepsin ohjustamana "eksyin" tuonne. Ei kai sitä vauhtia ollut niin mahottomasti mutta ehkä kypäräkameran laajakulma optiikka lisää vauhdin tuntua.
M
Viimeksi muokannut Marlon, Ti Heinä 10, 2007 2:16 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
juhan kirjoitti:
Tää oli hyvä, melkein kun olis ite mukana.
Ja sitten selostus minkälaiset laitteet sulla on ja onko ideoita miten ton kameran linssin sais pysyyn puhtaana? Mussiikin suhteen jokainen tekee omat valintansa!
Kamera on Helmet Cameran tuote, kypärään vasiten suunniteltu. Jos aiot niin ei kannata hommata tuota tallenninta mitä tarjoavat paketissa. Se on akkusyöppö ja pakkaus ei ole mitään parasta laatua. Lisäksi tulee huonolaatuista ääntä, eikä sitä pysty säätämään mitenkään. http://www.helmetcamera.com/
Linssin puhtaana pysyminen ei ole ongelma, se on jotain kovempaa(naarmuuntumatonta) lasia joten hanskalla/paperilla vaan.
Kypäräkamera hommissa olen huomannut sen että päässä on ilmeisesti "naturaalivakain" mikä tekee kuvan heilumisesta siedettävän tasaista verrattuna esim. käsivara kuvaukseen.
Näitä pätkiä on mielenkiintoinen testata eri mussiikeilla, tämä sattu tulemaan nyt tämmöinen.
Hösö kirjoitti:Miksette yritä ees keulia nuitten yli? Ei kastus ihan nii pahasti...
Ootko nähny missään keulivaa isoa därrää ?
Oli muuten aina kovemman uiton jälkeen tehot hukas, ei aavistustakaan mistä vois johtua... oisko tuo äkillinen sylinterin jähtyminen etupuolelta, oikosulkua jossain tai vettä ilman seassa.....?