kesä 2007 kkkk-tapaaminen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Mitä isot edeltä,sitä pienet perässä.Mika kirjoitti:Mun reissu peruuntuu myös. Syy näkyy kuvassa vasemmalla.
Viime viikon Hangon reissulla joko venttiilin varren kumi tai männän öljyrengas menny, savuaa ja haisee niin öljynkatkulle, ettei tuolla kehtaa yli tuhannen kilometrin keikkaa heittää. Remontin puolelle menee. Jotta puuha ei loppuisi kesken, niin pojan moposta leipoi kone kiinni eilen, täytyy tästä lähteä hakemaan sitä peräkärryllä.
Joku telttailija saa mennä taloon mun tilalle. Jonossa seuraava voi vaikka heittää mulle YV:tä niin voin antaa tilinumeron jos haluaa sen kympin mulle palauttaa.
Läksin jo matkaan,mutta 90km ajettua ,alkoi kone hyytyä.Savua ja huonoa käyntiä,äänekästä kiroilua.
Rikki.Ehkä männänrengas-vaurio,lisää öljyä koneeseen ja kohti kotia hissukseen.Ei hajonnut lisää.
1 sisämajoitus paikka vapaana.
Ei pitäisi olla ahdasta enää.
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Itse vasta kohta lähdössä, himskatin työ kun rajoittaa monia asioita... ...mutta siis kuitenkin lähdössä ja jos ei pahaa käy, niin perillekkin saavun. Sitä en uskalla sanoa että milloin? ...jos kovin hirmuisesti sataa ämmiä ja vanhoja äkeitä, niin saatan tulla vasta LA aikana, mutta vimoistaan päivän makkaranpaistopaikalle ilmestyn, jos en sitten jo aamusta tai tänään illasta ole perillä...LightSpeed kirjoitti:Läksin jo matkaan,mutta 90km ajettua ,alkoi kone hyytyä.Savua ja huonoa käyntiä,äänekästä kiroilua.
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
Täytyy mun yrittää päästä sinne edustamaan kaakonkulmaa, kun LightSpeedikin joutui perääntymään. Pääsen lähtemään vasta klo 17 maissa, joten saavun perille iltahämärissä. Ei rajoita työt ei, vaan muut hässäkätPilcQ kirjoitti:Itse vasta kohta lähdössä, himskatin työ kun rajoittaa monia asioita... ...mutta siis kuitenkin lähdössä ja jos ei pahaa käy, niin perillekkin saavun. Sitä en uskalla sanoa että milloin? ...jos kovin hirmuisesti sataa ämmiä ja vanhoja äkeitä, niin saatan tulla vasta LA aikana, mutta vimoistaan päivän makkaranpaistopaikalle ilmestyn, jos en sitten jo aamusta tai tänään illasta ole perillä...LightSpeed kirjoitti:Läksin jo matkaan,mutta 90km ajettua ,alkoi kone hyytyä.Savua ja huonoa käyntiä,äänekästä kiroilua....raahallisesti, raahallisesti, naatiskellen muatkoon jo kohta kään, tai jottain.
Kotona ollaan ja kamppeet on jo kuivumassa. Jyväskylässä odotti nimittäin sade.
Kiitokset kaikille ja erityisesti TomiKoolle.
Sekä paikallisoppaalle/oranssiryhmälle:
http://www.matkaendurot.net/gallery/dis ... =225&pos=0
Riku
Kiitokset kaikille ja erityisesti TomiKoolle.
Sekä paikallisoppaalle/oranssiryhmälle:
http://www.matkaendurot.net/gallery/dis ... =225&pos=0
Riku
Viimeksi muokannut RTJ, Pe Marras 30, 2007 10:24 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos vaan Tomille ja muille tapahtumaan vaikuttaneille. KKKK perinne sai taas jatkoa
Kuvia
http://jarla.fi/motos/
Kuvia
http://jarla.fi/motos/
Viimeksi muokannut Jarkko, Ke Helmi 08, 2023 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Iltaa,
Iltaa ei sitten tämä KKKK ihan loppuun asti onnistunut ilman vahinkoja.
Kuhmosto noin 30 km etelään yhdellä pikkutiellä (reittiä, jonka olin tehnyt ja olipa siä joku muukin käyttänyt tulin mutkaan hieman huonoa ajolinjaa ja/tai liian lujaa (poliisiraportissa 70-80 km/h) ja savisesta kovettuneesta autonrenkaan urasta eturengas haki täysin omat ajolinjat zikzak tyyliin.
Siitä kunnon kaatuminen ja jo loppupyörimisten aikana tiesin, että nyt sattui.
Hetken ihmettelin ja jo ajattelin pyörää nostaa pystyyn, mutta tulin toisiin ajatuksiin ja tutkin vahinkoja tarkemmin, vasen olkapä selvästi sijoiltaan ja oikean kyljen alemmat kylkiluut kipeänä.
Soittelin sitten ambulanssin, jota odottelin noin tunnin ennen kuin löysivät perille (vaikka hälytyskeskuksessa oli tarkat kordinaatit ja olivat puhelinkeskustelun pohjalta mielestäni oikean paikan löytäneet kartalta).
Minut vei ambulanssi Kajaaniin ja pyörän (jossa ei juuri vaurioita näyttänyt olevat) vei palokunta Kuhmoon.
Olkapää oli lopulta vain vähän sijoiltaan ja kun se saatiin paikalleen oli tunnelma jopa helpottunut, koska omalle osalleni ei ole tainnut pahempaa kipua ikinä sattua. Yksi kylkiluumurtunut ja yritän käydä kipulääkkeiden voimalla Kajaanissa (avopuolisoni kotona) nukkumaan.
Kiitos Tomille hienostapaikasta ja muille hienosta reissusta, toivottavasti muilla meni paluumatka paremmin.
Terveisin
Iltaa ei sitten tämä KKKK ihan loppuun asti onnistunut ilman vahinkoja.
Kuhmosto noin 30 km etelään yhdellä pikkutiellä (reittiä, jonka olin tehnyt ja olipa siä joku muukin käyttänyt tulin mutkaan hieman huonoa ajolinjaa ja/tai liian lujaa (poliisiraportissa 70-80 km/h) ja savisesta kovettuneesta autonrenkaan urasta eturengas haki täysin omat ajolinjat zikzak tyyliin.
Siitä kunnon kaatuminen ja jo loppupyörimisten aikana tiesin, että nyt sattui.
Hetken ihmettelin ja jo ajattelin pyörää nostaa pystyyn, mutta tulin toisiin ajatuksiin ja tutkin vahinkoja tarkemmin, vasen olkapä selvästi sijoiltaan ja oikean kyljen alemmat kylkiluut kipeänä.
Soittelin sitten ambulanssin, jota odottelin noin tunnin ennen kuin löysivät perille (vaikka hälytyskeskuksessa oli tarkat kordinaatit ja olivat puhelinkeskustelun pohjalta mielestäni oikean paikan löytäneet kartalta).
Minut vei ambulanssi Kajaaniin ja pyörän (jossa ei juuri vaurioita näyttänyt olevat) vei palokunta Kuhmoon.
Olkapää oli lopulta vain vähän sijoiltaan ja kun se saatiin paikalleen oli tunnelma jopa helpottunut, koska omalle osalleni ei ole tainnut pahempaa kipua ikinä sattua. Yksi kylkiluumurtunut ja yritän käydä kipulääkkeiden voimalla Kajaanissa (avopuolisoni kotona) nukkumaan.
Kiitos Tomille hienostapaikasta ja muille hienosta reissusta, toivottavasti muilla meni paluumatka paremmin.
Terveisin
Mika TA-91
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
KKKK 07
Moi
Kiitos teille kaikille hyvästä ajoseurasta niin tullessa kuin kotiin mennessä ja seurasta Viekin mökillä.
Mikalle en voi sanoa kuin että ikävää että vahinko sattui. Ihme että ambulassin tulo viivästyi vaikka sinä kyllä varmasti osasit onnetomuuspaikan sijannin kertoa. Oli varmaan pitkä odotustunti. Hyvä että ei pahemmin käynnyt. Toivon pikaista paranemista.
Terv
Kiitos teille kaikille hyvästä ajoseurasta niin tullessa kuin kotiin mennessä ja seurasta Viekin mökillä.
Mikalle en voi sanoa kuin että ikävää että vahinko sattui. Ihme että ambulassin tulo viivästyi vaikka sinä kyllä varmasti osasit onnetomuuspaikan sijannin kertoa. Oli varmaan pitkä odotustunti. Hyvä että ei pahemmin käynnyt. Toivon pikaista paranemista.
Terv
T-and
Kiitokset Tomille ja Mikalle järjestelyistä/reiteistä ja Jarkolle vauhdinpidosta.
Mikalle pikaista paranemista, onneksi ei pahemmin käynyt. Tuli mieleen oma solisluun katkeaminen, kipu on niin sietämätön että jalat ei kanna ja meinaa yrjö lentää.
ps. Tulitko vastaan? Tänään mökiltäni töihin ajellessa Liperin Mattisenlahdentiellä tuli vastaan letka kurapyöriä, taisi olla Riku ja Anders, keskimmäistä en kerennyt tunnistaa.
Mikalle pikaista paranemista, onneksi ei pahemmin käynyt. Tuli mieleen oma solisluun katkeaminen, kipu on niin sietämätön että jalat ei kanna ja meinaa yrjö lentää.
ps. Tulitko vastaan? Tänään mökiltäni töihin ajellessa Liperin Mattisenlahdentiellä tuli vastaan letka kurapyöriä, taisi olla Riku ja Anders, keskimmäistä en kerennyt tunnistaa.
Voi Vihnu Mika
Hyvä että pystyit sentään soittamaan. Eturengashan sulla oli varmaan paras mikä tuollaisella pitäisi pitää. Kokoontumisajon jälkeen pitäisi muistaa laittaa se yksinajovaihde päälle.
PAH: Joo, minä tulin keulilla. Tumppi kakkosena ja tosiaan Anders viimeisenä. Olipas muuten reipas tervehdys, en kyllä vauhdissa tunnistanut.
Riku
Hyvä että pystyit sentään soittamaan. Eturengashan sulla oli varmaan paras mikä tuollaisella pitäisi pitää. Kokoontumisajon jälkeen pitäisi muistaa laittaa se yksinajovaihde päälle.
PAH: Joo, minä tulin keulilla. Tumppi kakkosena ja tosiaan Anders viimeisenä. Olipas muuten reipas tervehdys, en kyllä vauhdissa tunnistanut.
Riku
No voi hitsi, nyt toivotaan täältäkin pikaista toipumista.Mika TA-91 kirjoitti:ei sitten tämä KKKK ihan loppuun asti onnistunut ilman vahinkoja.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat