VAK kirjoitti:Mä ja Veijo voitais tulla myös yhteistilaukseen.
Ajoin tänään Enduropuiston lenkin kahteen kertaan läpi. Ville ajoi vähän useamman kierroksen. Parin vuoden tauko ja raskas keli (minulla ei ole luistopohjia) puudutti kyllä tämän ukon täysin. Huommenna löytyy taas "uusia lihaksia". Kivaa oli niin kauan, kunnes alavatsan ja jalkojen lihakset olivat aivan voimattomat. Toisen kierroksen loppu ja paluumatka auraamatonta tietä olivat tuskaa, huh huh. Kyllä se on rankkaa!
Emme nähneet Kipaa tai Eevaa, koska he oikasivat ja jättivät Ahvenuksen ajamatta. Eli siis, kuntoluokan reitti ei kulkenutkaan Ahvenuksen kautta, vaikka näin tuli luultua.
Emme nähneet Kipaa tai Eevaa, koska he oikasivat ja jättivät Ahvenuksen ajamatta. Eli siis, kuntoluokan reitti ei kulkenutkaan Ahvenuksen kautta, vaikka näin tuli luultua.
Veijo
Kuntoluokan piti alunperin ajaa se Ahvenus, itsekin kuulin vasta kisapaikalla ettei ajetakaan aikataulullisista syistä.
Käytiin vaan kääntymässä Ahvenuksen starttipaikalla siirtymänä, olipahan sairaan hienoa spooria! Ajoin Eevasta ja Porin pojista oikean kautta ohi pöperöisempää jälkeä pitkin, sori jos säikäytin. Ei vaan malttanut pidätellä
Joo, tuo näytti näyttävän hyvin. Sama setti meillekin, kuin muille eli johtoineen. Tosin tälle talvelle noita ei enää valitettavasti taida tarvita, koska seuraavaan harrastelukertaan taitaa vierähtää tovi.
Kipa kirjoitti:Toi 35W 38-asteinen IRC maksaa 35 e, hain 5 kpl.
Mika, VAK, Seppo, Vepa ja Juha listalla.
Ottakee yhtevyttä milloin haluatte omanne.
Valoa kansalle.
Kipa
Kiitos Kimmo. Minä voin noutaa omani ja Villen lampun vaikkapa työpaikaltasi joku päivä.
T Veijo
Edit2: Noudan lamput torstaina.
Viimeksi muokannut Veijo, Ti Maalis 11, 2008 11:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Talvea tuntuu vielä riittävän, vaikka välillä näytti kaikki olleen jo ohi!
Vieläkös sitä ajeltaisiin Pääsiäisen aikoihin? Laittakaahan ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta mitä kenellekin vois sopia. Itse olen joka tapauksessa menossa jonnekin ajamaan ja aikataulut on vielä melko vapaat.
VAK kirjoitti:Nyt näyttää riputtelevan mukavasti lunta, joten pitäisiköhän mennä tänään kokeilemaan enduropuistoon vaikka siinä klo 17 maissa?
Sunnuntain ajamiset jäytää vielä jäsenissä. Mutta voishan sitä tänään heittää muutaman kierroksen. Koitan ehtiä Enduropuistoon klo 17:00!
Ja edittiä ajolenkin jälkeen:
Keli ei ollut kovin häävi. Saapuessani paikalle Ville oli jo aurannut ensimmäisen kierroksen. Silti hädin tuskin pystyi ajamaan kakkosella, hidasta taaperrusta oli ja pehmeää. Sen lisäksi syviin vesiuriin alkoi puhjeta reikiä, jonne etupyörä jysähti jumiin. Kovempaa ei uskaltanut yrittää eikä kunnon ajofiilistä päässyt syntymään. Mukavaa kuntoilua, mutta parempaakin on jo koettu. Ehkäpä tulevien öiden pienet pakkaset vielä parantaa tilannetta?
Tänään kävin ajaan pari kierrosta, ei ollu kyllä parhaimmassa kunnossa. Eturenkaan mentäviä reikiä oli pari kappaletta, niiden ansiosta sai pienen hien päälle