KTM 950 SuperEnduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mie olen käyttänyt DT-1 ilmanputsaria enkä ole havainnut siinä ongelmaa. Ainevahvuus oli silmämääräisesti tarkasteltuna samaa luokkaa mitä dertsin OEM suodattimessa oli.
kuramopotin
Pyörä: cube

Viesti Kirjoittaja kuramopotin »

Tutkailin superin työkalusarjaa ja paljon on työkaluja laitettu mukaan, mutta ei tulppa-avainta. Kuuluukos mukana olla sellainen?
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

kuramopotin kirjoitti:Tutkailin superin työkalusarjaa ja paljon on työkaluja laitettu mukaan, mutta ei tulppa-avainta. Kuuluukos mukana olla sellainen?
Ei ollut tulppa-avainta Adventurenkaan työkaluissa. Ei vissiin ole tarkoitettu, että itse vaihettais tulppia?
Kura lentää...
MP@
Pyörä: KTM990 -13

Viesti Kirjoittaja MP@ »

DNA-ilmanputsaria käytän ja olen ihan tyytyväinen sen toimintaan
tilasin sen ebayn kautta adventureen sekä varalle yksi...adv. meni joten vara jäi superiin sitten

ajovaloilla kuuluu olla se kumitötsä suojaamassa pölyiltä

tulppa-avainta ei ole superissa joka aika ihme juttu sisänsä
tavallinen avain kun ei menekkään reikään vaan tarvittaan sellainen ohennettu versio.
Luultavasti superissa tulpatkin kuluu ,laitoin ngk-idirium tulpat ja jo 6tkm jälkeen oli jo 0.10mm kärkiväli kasvanut molemmissa.näin jälkeen päin olen kyllä miettinyt laitoinkohan viimmeksi oikean kärkivälin
pitää tarkistaa jossain vaiheessa uudestaan kun noita km saa rallateltua lisää

mulla on myös vain toisella puolella ilmaboxissa tuuletusreikä.
Tein jostain vanhasta muovisesta hengityssuodattimesta siihen kotelon, jonka voi helposti putsata tarvittaessa
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Ja jollen ihan väärin muista, niin etuakselin mutteriin sopivaa avainta pussissa ei ole...? Olikohan koko 27.

Kipa
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

MP@ kirjoitti:ajovaloilla kuuluu olla se kumitötsä suojaamassa pölyiltä
No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.
Kipa kirjoitti:Ja jollen ihan väärin muista, niin etuakselin mutteriin sopivaa avainta pussissa ei ole...? Olikohan koko 27
Kyllä minun SEn työkalupussista siihen käypänen avain löytyy.
Hakahill
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Hakahill »

Omakinen kirjoitti: No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.
Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "

Tuolta löytyy tarvittaessa varaosakirjat sekä hinnat osille. Varaosakirjojen lataus taitaa vaatia rekisteröitymisen.
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Omakinen kirjoitti:
Kipa kirjoitti:Ja jollen ihan väärin muista, niin etuakselin mutteriin sopivaa avainta pussissa ei ole...? Olikohan koko 27
Kyllä minun SEn työkalupussista siihen käypänen avain löytyy.
Katsoin juuri kalukukkarooni. Oli siellä 27 mm avain, tosin siinä luki "made in Japan" :shock: Jonku tarvikeosan jälkeenpäin olen sinne laittanut.

Kipa
Omakinen

Hakahill kirjoitti:Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "

Tuolta löytyy tarvittaessa varaosakirjat sekä hinnat osille. Varaosakirjojen lataus taitaa vaatia rekisteröitymisen.
Kiitosta vaan... Varmaan paikallinen KTM-Diileri hoitaa takuisiin samoin kuin uudet tankin tarratkin.
Kipa kirjoitti:Katsoin juuri kalukukkarooni. Oli siellä 27 mm avain, tosin siinä luki "made in Japan" Jonku tarvikeosan jälkeenpäin olen sinne laittanut.
Jos nyt tarkoitit sitä etuakselin päätymutteria, niin kyllä minun "pusseistani" siihen lääke löytyy.
Taitaa olla vähän eroja noissa "kaluissa", mutta kai se luoja on sen näin ajatellut, ainahan sitä toisilla on paremmat kalut mukamas...
Omakinen

ONNEA TAPE :!: Tänään on SE suuri päivä... Nimenomaan SE päivä,kun SE saapuu näyttämään soratiellä suunnan... ja Tape on vaan kyydissä :D Näin se itsellä ainakin mennyt.

On SE kyllä kumma juttu....tuntuu ettei sitä tavallinen kuolevainen voi vaan vastustaa, vaikka Tapekin pitkään yritti.
sahuri
Pyörä: SE & EXC
Viesti:

Takatalvi

Viesti Kirjoittaja sahuri »

Viime viikonloppuna lauantaina alkuillasta ajattelin:

"nyt saa työnteko riittää tätä viikolta, vaihdan molempiin kotkiin suvirupulit, et pääsee taas suvikelillä rossimaan"

Sunnuntai-aamuna keli olikin sitten aivan toinen :)

Harvoin on ihan noin pahasti rangaistu renkaanvaihdosta...
SE sahuri
0400-511321
Tape
Pyörä: BMW R 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Tape »

Noniin. SE on siinä. Kotipihaan saatu tänään oma pikku kaunokainen. Kiva oli pikkuAdventure, mutta ihan kivalta vaikuttaa tämäkin... :) Muuta en ole kerennyt oikeastaan vielä ihailemaan, kuin sitä avarista putkista tulevaa sinfoniaa, joka on kuin linnunlaulu aamuauringossa. Työmatka hiekkateitä pitkin yövuoroon oli yhtä hartialukkoa... :D Eikä ne alla nuljuavat misukan krossirenkaaat mitenkään helpottanut tilannetta :oops:

Ensimmäinen kysymys. Tarviis hetimiten eturenkaan. Taakse on odottamassa 2 kpl D908RR. Mites tuollaisessa yleisajossa menisi esim. MT21? Hiekkateitä, työmatkoja, pikkusen polkujakin.
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Reippahilla paineilla MT21 toimii kivasti, ainaki minun mielestä.
Pito poissa tien päältä on parempi ku osasin odottaa ja melko vakaa se on tielläkin.
Omakinen

Pitänee itsekin ottaa DB-Killerit pois, kun ei ton Tapen kanssa ajaessa kuule oma superin ääniä ollenkaan
Omakinen

Hakahill kirjoitti:
Omakinen kirjoitti: No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.
Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "

Taitaa sittenkin olla niiin, että SEssä ei kuulukaan olla "kumituttia" kuin polttimon kannan ympärillä. Langenneena ajattelin vain, jotta kamala vääryys on päässyt tapaahtumaan, kun polttimon kanta ja siihen tuleva liitin on paljaana.

Näinhän se taitaa olla?
Vastaa Viestiin