Rollon ajot ja kokoontumiset III
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Juu, ja kulku paranee entisestään.
Kävin tiedustelemassa Norvajärven takana, hyvin pääsi jo eli polannetta ei ollut kuin paikoitellen, ehkä noin 10 metriä yhteensä koko tien pituudella, huomenna ei enää varmasti ole yhtään. Sivuteillä ihanan pehmeää eli hauskaa oli.
Täytyypä käydä huomenna tai ylihuomenna vappuajelulla, säiden pitäisi ainanakin suosia.
Kävin tiedustelemassa Norvajärven takana, hyvin pääsi jo eli polannetta ei ollut kuin paikoitellen, ehkä noin 10 metriä yhteensä koko tien pituudella, huomenna ei enää varmasti ole yhtään. Sivuteillä ihanan pehmeää eli hauskaa oli.
Täytyypä käydä huomenna tai ylihuomenna vappuajelulla, säiden pitäisi ainanakin suosia.
antti
Aiettä ku on taas parasta Paratiisissa!
Käväsin eilen ottamassa moppoon tuntumaa pienellä kurvailulla ja pahimmat poltteet saatiin kuriin!
Heinäkuuksi voiski sit alakaa suunnittelemaan jo reissuja!
Käväsin eilen ottamassa moppoon tuntumaa pienellä kurvailulla ja pahimmat poltteet saatiin kuriin!
Heinäkuuksi voiski sit alakaa suunnittelemaan jo reissuja!
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Meikäki heräili pitkästä aikaa, sain kotarin käyntiin ja jopa kävin sen verta ajaan että muistin kuinka perseestä ne märät kengät on +1 lämpötilassa
Tuli tosa mieleen, että eikhän tänäki vuonna kävässä porukalla ajeleen raatojärvellä uraa-kahaveilla niinku aikasempinaki? Eli pistetäänkö kalenteriin tuo 26-29.6 ylös ja ajellaan joku päivä (lauantai ois varmaan meikälle "se" päivä)?..
Ja viikonloppuna tulee mopo auton lavalla pohjoseen, makkaranpaistoon pitäs päässä
Tuli tosa mieleen, että eikhän tänäki vuonna kävässä porukalla ajeleen raatojärvellä uraa-kahaveilla niinku aikasempinaki? Eli pistetäänkö kalenteriin tuo 26-29.6 ylös ja ajellaan joku päivä (lauantai ois varmaan meikälle "se" päivä)?..
Ja viikonloppuna tulee mopo auton lavalla pohjoseen, makkaranpaistoon pitäs päässä
Juu, siellä Raatojärvellähän vois olla vähän myöhempään lauantaina..niin näkis vähän partiotyyppejä jokka on päivän olleet reissussa? Molikkahan paistaa läpi yön niin ei tarvi ees päitsiumpiota virittää kotimatkalleHehmo kirjoitti: Tuli tosa mieleen, että eikhän tänäki vuonna kävässä porukalla ajeleen raatojärvellä uraa-kahaveilla niinku aikasempinaki? Eli pistetäänkö kalenteriin tuo 26-29.6 ylös ja ajellaan joku päivä (lauantai ois varmaan meikälle "se" päivä)?..
Meinattiin käyä jo viikolla pikku mutka katteleen kelejä (hakemhan sulle tervaksia) ..kuulemma haasteita piisaa
Millaista reissua Lassi olet suunnitellut? Mulla periaatteessa voisi olla mahdollista lähteä mukaan. Pyörä on huollossa ja toivottavasti saan sen tällä viikolla pois. Öljyn suodatin on KTM huollossa tilaustavaraa ja sen tulo kestää
Lassi kirjoitti:Olisiko porukkaa lähdössä ajelulle viikonloppuna? Olis hienoa vaikka käydä jossain vähän kauempana, alkaa olla nämä 50km säteellä olevat pätkät ajeltu jo niin moneen kertaan.
No esim Auttikönkään tai Simojärven huitteille voisi lähteä eväsretkelle, mukavan näköistä soratietä ainakin kartalla. Turkasesti puomeja vaan mutta niistähän ei tiedä onko ne auki vai ei ennen kuin käy katsomassa. Tai sitten tuonne johonkin Pello-Sodankylä -akselille. Kemijärvi-Salla seutuvillakin on hyvin houkuttelevan näköistä. 
Itse olen tosiaan harrastanut tätä nurkkapyöritystä aika paljon joten hienoa olis lähteä uusia maisemia katselemaan vaikka ihan koko päivän reissulle. Viikonloppureissut telttamajoituksella siintävät myös haaveissa...
On se vaan hienoa asua lapissa kesäaikaan ja omistaa matkaenska.
Itse olen tosiaan harrastanut tätä nurkkapyöritystä aika paljon joten hienoa olis lähteä uusia maisemia katselemaan vaikka ihan koko päivän reissulle. Viikonloppureissut telttamajoituksella siintävät myös haaveissa...
Lauantai sopisi mulle. Olisko millainen reitti rovajärven ampuma-alueen kautta Kemijärvelle - kemijärven itäpuolta esim. Suomulle ja siitä edelleen Luusuan kautta Wanhaan kaivoskylään tai vaihtoehtoisesti Autikönkään kautta saari-kämä - roi.
Lassi kirjoitti:No esim Auttikönkään tai Simojärven huitteille voisi lähteä eväsretkelle, mukavan näköistä soratietä ainakin kartalla. Turkasesti puomeja vaan mutta niistähän ei tiedä onko ne auki vai ei ennen kuin käy katsomassa. Tai sitten tuonne johonkin Pello-Sodankylä -akselille. Kemijärvi-Salla seutuvillakin on hyvin houkuttelevan näköistä.
Terve,
Yhden kesän tauon jälkeen taas rivissä
.
Pyöränä tälläkertaa Transalp.
Ens vkl. en pääse mukaan reissulle, mutta
ilmoittaudun jo nyt tulevaisuuden ajoihin.
Pyörää pitäis tosin modata vähän.
Vaihtaa renkaat, välitykset, pakoputki ja muuta pientä.
Kotkanpoikien (Antti, Miki jne.) perässä ei taida transulla enää pysyä
.
Pojathan on treenanneet jo pari vuotta tosi tiukasti
.
Mutta nuo pidemmät rauhalliset reissut kiinnostaa.
Aattelin ainakin järjestää aikaa Lapin reissulle kalavehkeiden kanssa.
Joten, ollaan kuulolla!
-L
Yhden kesän tauon jälkeen taas rivissä
Pyöränä tälläkertaa Transalp.
Ens vkl. en pääse mukaan reissulle, mutta
ilmoittaudun jo nyt tulevaisuuden ajoihin.
Pyörää pitäis tosin modata vähän.
Vaihtaa renkaat, välitykset, pakoputki ja muuta pientä.
Kotkanpoikien (Antti, Miki jne.) perässä ei taida transulla enää pysyä
Pojathan on treenanneet jo pari vuotta tosi tiukasti
Mutta nuo pidemmät rauhalliset reissut kiinnostaa.
Aattelin ainakin järjestää aikaa Lapin reissulle kalavehkeiden kanssa.
Joten, ollaan kuulolla!
-L