Mikä ne renkaat rikkoo?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

KTP kirjoitti:S-Tenere muuten kaipaa taas laittoa. Tuletko kaveriksi :D
No mikä ettei! Alkaakin jo Kempin pikarusketus häipyä... 8) Kivahan sinnepäin olisi käymään tulla, kun laitoin takajalkatapitkin että sai vähän poikaa kyyditä: Laitoin takatappien kiinnitysreikiin kulmarautatyyppiset naulauslevyt kiinni, á 0,85e/kpl ja voilá! Tennarit pysyy niillä kun ei vaan nouse seisomaan, muuten nitkahtaa...
Luulen kyllä että voisi olla tuolle kauniimmalle osapuolelle vähän roisia istuttaa sitä ekaa kertaa DR:llä tuollaista matkaa?:P

S-Tenereguru voisi samalla puolestaan auttaa vaihtamaan DR:n ohjauslaakerit... :wink:
KTP kirjoitti: Poijaat on olleet reissussa ja tuolla samaisella Rovajärven pätkällä (jota me onnekkaimmat; Sinä, minä ja Teukka ajoimme kolmeen kertaan) S-Tenere on kellahtanut ihan kunnolla. Kaatumarauta poikki, joka teki reiän tankkiin :shock: Silikonilla pikapaikkaus ja matka jatkui parempaan huoltopisteeseen. Tänään poijaat palaa reissusta ja kuulen tarkemman selonteon tapaturmasta. Kuskilla olkapää kipeytyi muttei onneksi estänyt matkan jatkumista.
Hmm... ajattelin tuolla ARTlla että mahtaa se mun takana ajava häntäpään valvoja turhautua kun ei pääse kunnolla ajamaan... Tosimiehillä on näköjään vähän hurjemmat reissut! Onneksi ei sattunut kuskille pahemmin :shock:
Taas menossa jonnekin...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tuli joskus harjoiteltua renkaan paikkaamista kevarienskassa. Naula renkaassa, renkas pois ja paikkaus ja takas. vuosi, no uudestaan, taas vuotaa, uudestaan. En ole ihan varma, mutta paikkasin sen todella monta kertaa ja todennäköisesti puhkaisin sen raudalla takaisinlaitossa aina uudestaan. No oli hyvää treeniä. :wink:

mäntysuopaliuosta on sittemmin tullut käytettyä luistikkeena tubelessa renkaissa. Off-road commissa oli kumiohjeita, että vaihtaa kesäksi uudet paksut sisäkumit, niin todennäköisyys puhkeamiseen on melko pieni, verrattuna siihen 10 vuotiaaseen sisäkumppaan.
Vastaa Viestiin