mek kirjoitti:Ainakin Africa Twiniin Outback Motortekin raudat ovat huipputuote, advriderilta löytyy kuvia tosia pahan näköisistä konttauksista, joissa nuo on pitäneet pyörän ehjänä. Keskeneräisiä ei tietysti kannattaisi kaupata.
Tuolla selkeästi lukee että "In developement". Voi olla tuonne firmaan on pukannut muutaman kyselyn. Kuvalla saavat ihmisiä rauhoitettua.
Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
resepti kirjoitti:Onko täällä Keski-Suomesta tyyppiä, joka haluaisi päästä testaamaan uutta Tenereä? Nyt siihen olisi mahdollisuus! Kävin nimittäin tuossa viikonloppuna Muuramessa Jyväskylän vieressä viettämässä vklopun ja mursin kyynärpääni rullalautaillessa. Pyörä jäi sinne ja itse piti lähteä takaisin Helsinkiin kuvauksiin ja mahdolliseen leikkaukseen.
Mitkään moottoripyörä-, matka- tai tapaturmavakuutukset ei ota hinausta maksettavakseen, koska pyörä on kunnossa eikä onnettomuus tapahtunut ajon aikana. Hinaus Falckin mukaan on 800€ + alv XD.
Eli nyt on uusi pyörä vieraalla paikkakunnalla, ulkona paikassa x ja itse Helsingissä käsi hajalla. Korvaan tietty matkakulut, bensat ja safkat kohtuuden nimissä. Matkaa on 250km about tasan missä pyörä sijaitsee.
Jos kiinnostaa niin viestiä 050 3425493 niin kerron lisää.
Torstaina tyhjän kärryn kanssa tulossa muuramen ohi, jos kuormausapua ja pari liinaa lisää ja ramppi ni voin tuoda. Eikä maksa 800€..
Tuusulaan menossa, mutta eiköhän pääkaupunkiseudulle johonkin?
Olisihan se kiva testata, mutta muutto menossa ja kamat ties missä..
resepti kirjoitti:Onko täällä Keski-Suomesta tyyppiä, joka haluaisi päästä testaamaan uutta Tenereä? Nyt siihen olisi mahdollisuus! Kävin nimittäin tuossa viikonloppuna Muuramessa Jyväskylän vieressä viettämässä vklopun ja mursin kyynärpääni rullalautaillessa. Pyörä jäi sinne ja itse piti lähteä takaisin Helsinkiin kuvauksiin ja mahdolliseen leikkaukseen.
Mitkään moottoripyörä-, matka- tai tapaturmavakuutukset ei ota hinausta maksettavakseen, koska pyörä on kunnossa eikä onnettomuus tapahtunut ajon aikana. Hinaus Falckin mukaan on 800€ + alv XD.
Eli nyt on uusi pyörä vieraalla paikkakunnalla, ulkona paikassa x ja itse Helsingissä käsi hajalla. Korvaan tietty matkakulut, bensat ja safkat kohtuuden nimissä. Matkaa on 250km about tasan missä pyörä sijaitsee.
Torstaina tyhjän kärryn kanssa tulossa muuramen ohi, jos kuormausapua ja pari liinaa lisää ja ramppi ni voin tuoda. Eikä maksa 800€..
STN
Kiitos tarjouksesta mutta sain juuri lyötyä kuskin kanssa suunnitelmat lukkoon. Upeaa löytää apua täältä! Pyörä ajetaan Helsinkiin ja ajaja pääsee testailemaan Tenereä samalla.
STN
Kiitos tarjouksesta mutta sain juuri lyötyä kuskin kanssa suunnitelmat lukkoon. Upeaa löytää apua täältä! Pyörä ajetaan Helsinkiin ja ajaja pääsee testailemaan Tenereä samalla.
noin 110 kun ajaa kierrokset pysyy alle 5000 vakioväleillä. Sillon menee todella tasasesti ja tuulikaan ei oo vielä paha ongelma. Kyllähän tuolla 120-130km/h cruisailee mutta itse yritän välttää kauheesti moottoriteitä. 160 on tainnut olla kovin vauhti mitä testailin. Pirelli scorpion rally STR renkaat on hiljaset kun ajaa 80-100 mutta sitten alkaa ääntää .. ja myös noin 60-75 vauhdeissa ääntää..
jamppa kirjoitti:Minkälaista vauhtia tällä pystyy motarilla menemään ,onko 140-150 realistinen ajatus kuski+laukut?
Ilman laukkuja ainakin onnistuu, jos pidempää vetää noita vauhteja niin kannattaa vaihtaa 16T eturatas ettei kone ole koko ajan rähinäkierroksilla. 16T pudottaa kierroksia vajaa tonnilla mutta samalla tekee moottorin käytöksen nöyremmäksi, ihan ok tourinkiin mutta ei aktiivisempaan ajoon.
Iso pleksi vielä paikalleen niin tuulikaan ei riepottele kuskia.
Tällä videolla näkee MT07 oem-K&N-DNA ilmansuodattimien sekä vakio ja DNA Stg2 kannen erot. On meinaan pikkusen eroa imuaukon koossa vakioon. DNA menee tilaukseen kun niitä alkaa saamaan T7:aan, joidenkin lähteiden mukaan sama kun MT07:ssa. https://www.youtube.com/watch?v=Hxp2N3tkqTE
Viime viikonloppuna oli mielenkiintoinen päivä.
Pääsin koe ajamaan KTM 790 R
Vaihdettiin ajelulla pyöriä sen omistajan kanssa varmaan yli puoleksi tunniksi.
Ei harmita yhtään ettei tullut tuhlattua 6000€ Kotariin.
Voimaa tietty enemmän mutta ajoasento mieleisempi T7.ssa ja jopa alavääntöä tuntuu että on enemmän.
Tietty kun antoi vähän enemmän kaasua 790 lähti kun tykki menemään.
Alusta tuntui vähän paremmalle hitaassa ajossa ja kelkkareitillä pomppiessa.
Pleksi ei riittänyt ollenkaan suuremmissa nopeuksissa.
Mutta hintaero on liian suuri siihen nähden miltä se tuntui.
Tää tietty makuasia,mutta mukava peli se ajella oli kyllä.
Mites noiden ilmanottojen modaus kun niitä teette .. Tietty kone ottaa ilmaa enemmän ja tämä vaikuttaa palamiseen mutta eikös pitäs tulla samassa sitten lisää polttoainettakin ja osaako kone tätä itse hoksata ? Onhan sielä tietty joku ilma-anturi myös... Ainakin tuolla jossai videossa oli että ECU flashi pitää tehdä MT07 jos modailee näitä ilmanottoja muuten voi vaikuttaa koneen kestävyyteen tai jotain .. En ole expertti siksi kyselen ?
Onko joku jo kasannut oman työkalusarjansa? Penkin alle ei näköjään kovin isoa sarjaa mahdu, mutta oman mielenrauhan vuoksi jotain pitäisi olla mukana.
Parilla lenkkiavaimella ja torxilla pärjää varmaan melko pitkälle. Etuakselissa näyttää olevan mielenkiintoisen kokoinen 6-kulma.
Pitääkö kaivaa luottokorttia ja mennä Motion Pro:n sivuille vai onko jotain muuta vaihtoehtoa meille köyhille?
Myöskään ompelu ei kuuluu harrastuksiini joten joku pussikin nuille pitäisi löytää...
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Mulla se takapenkki korvattu sillä tarakan tapasella.
Sen alle mahtuu hyvän kokoinen työkalu pussi, sen ostin joskus ebaysta.
Etuakseli avaimeksi 19mm jatkomutteri myös toimii ja 19mm kiintoavain.
T.Mika